torsdag 23 april 2009

Kul grej

Hade en vision om att hinna göra ett skoj/intressant blogg inlägg idag. Men dagen har varit precis som gårdagen och dagen innan och dagen innan dess. Full rulle! Det är ju alltid kul, men just nu ser jag fram emot fredagen + den kommande helgen - Då ska jag absolut ha lite kvalitets tid med mej själv. Ska även hinna hem till byn, byta tofflor på bilen och ge den en storstädningen. Så kommer den bli så vacker och fin. Resten av helgen har jag tänkt att ägna mej åt njutning. Bara vara med andra ord. Så i brist på fantasi försökte jag få lite insperation från mina vänners bloggar. Men dom mest bara storstädar och tränar som värsta galningarna (jag har oxå städat idag, hela mitt hus, dock ingen träning - ansåg jag fått röra mej nog på jobbet + under städningen här hemma) Men så hade min kusin gjort en kul grej, som hon lagt ut på sin blogg (jag var ett ord snabbare än henne - SKRYT) så jag apar efter och bjuder er på en liten utmaning! :)

28 words

Speed test

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar