torsdag 16 april 2009

Inte än..

Nej, tyvärr mina vänner. Jag känner hur besvikelsen växer inom er..men inga bilder på mina nya fina rum än. Kalla mej lat, kalla mej sjuk, eller helt enkelt inte på humör för att leta fram kablar och tjafs...

Jag försöka få den här mobila blogg koplingen att funka..ni vet, ta bild med mobilen, skicka ett mms till sin blogg och vips så finns det en ny bild på sin blogg. Men jag fatta inte hur man skulle göra eller så funkar ej mina inställningar på telefonen för det...skit samma och sak samma..det fick mej i alla fall att tappa lusten.

Vad jag däremot har lust till är social interaktioner! Man blir svältfödd och desperat av sådana när man ligger hemma en hel vecka (nästan en hel vecka) och är sjuk. Så jag for iväg på ett litet viktigt möte på jobbet, fast jag är sjuk, och det var sjukt trevligt att träffa folk. Var juh lite legitimt att lämna hemmet sådär när det var ett sånt viktigt möte....Men, annars får jag nog nöja mej med att leka med busan, får man ska ej gå ut när man är sjukskriven. Babbla av mej lite här kan jag juh oxå göra om alla livsnödvändiga diskussions ämnen som jag kommer på...Vilket ej är så många än som ni märkt. Måste skärpa mej på den punkten.

Nää..nu är det dags att släppa lös monstret för lite kvällsbus och senare mys. Ni lär få läsa mina ord snart igen. Todelooo!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar