onsdag 18 februari 2009

Utmaning!

Läste följande utmaning på min kusin vitamins blogg
- Gå in i mappen "Mina bilder" (eller var du förvarar dina bilder)
- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
Min sjätte bild i sjätte mappen var denna, så här kommer den:

Det är en viss Anton ni ser på bilden. Hans snygg klädsel beror på festens tema. Var för ca 2 års revy gängets N3:s årliga fest med temat 1950-tal. Vi höll till i överkalix på vännäsgården. Jag var bordsdam till "masse" då hans fru inte kunde komma. (slapp han säga fel namn oxå då han vart på fyllan, vi heter båda Maria, så väldigt passande). Var en väldigt trevlig fest med ett glatt gäng med busiga lekar och liknande. Jag blev även tillförfrågad att börja var med revy gänget till näst kommande år - vilket måste betyda att jag inte heller kan ha varit så tråkig...haha...(vilket är en lite kul plojgrej så där i förbi farten)

Jag avslutar här med dagens enkla blogg inlägg med samma ord som min kusins :

- "Denna utmaning skickar jag vidare till alla som läser min blogg och känner sig manade".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar