tisdag 24 februari 2009

Sightseeing i Kalix

Då har man tillbringat några timmar med sightseeing i Kalix. Åkt runt och sökt en massa olika gator för att se hur husen ser ut där min fastighetsägare lämnat dåliga förslag på att jag kan förvara mitt liv. Allt känns som betong ghetton, känns inte det minsta lockande att flytta in i fula bruna tegelhus.

Så sightseeing fortsatte mot vägar där det finns lite finare hus. Vanliga hus. Inga betong klumpar. Så efter att ha åkt runt några hus i en tre fyra varv kände både jag och min privatchafför att det här är pinsamt nu, måste nog ringa och boka lite tider för att få titta närmare utan att smyga runt i bilen utanför. Det hela slutade med att jag imorgon ska på husvisning på två ställen. Ska bli spännande att se husen på närmare håll både invändigt och utvändigt.

Så får man väl se hur de känns å tänka lite osv....lämna nått skambud och samtidigt hoppas på storvinst på trisslott. Så kankse man blir husägare och problemet med min utkastning är löst!!

2 kommentarer: