måndag 9 mars 2009

Två Objekt

Då får ni sätta igång att hålla tummarna för mej igen!

Imorgon är det två olika objekt jag ska springa på visning för. Lika olika som sist. Ett hus med stora renoveringsbehov samt en lägenhet. Hoppas något faller mej i smaken och inte känns allt för ekonomiskt betungande.

De e många boende tankar som snurrar i mitt huvud nu ska ni veta. Vill absolut bo i hus någon gång i framtiden, men vill jag det nu, är det smart att köpa villa hals över huvud bara för att man blir utkastad från sitt nuvarande hem. Vill jag i dagens läge lägga ner så mycke pengar på ett boende eller vill jag lägga pengar på andra spännande/roliga saker. Eller ska jag bosätta mej i en billigare lägenhet, ha möjlighet att spara mera pengar..Har ibland vart inne på banan att ta en skiten liten etta där jag knappt får plats med min säng, för att kunna lägga undan en massa pengar till andra projekt.

Den som följer bloggen får se hus beslutet blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar