torsdag 26 mars 2009

Tar in på hotell...

Så packade man ihop sin iller och ting som behövs för att överleva i fem dagar och checkade in på hotellet. Jag har faktsikt ett jobb med väldigt många fördelar!
Jag tror jag fick med allt i packningen plus lite till.
Här ska vi bo tills min "kära" hyresvären (dock, kanske inte han personligen) har packat ner alla mina ting och förflyttat dem till mitt nya hus. Tog emot 2 lass idag och dom är fortfarande inte klara...dåliga på att packa enligt min mening, du har mycke saker enligt deras mening. Sen måste jag även vänta någon dag extra tills allt med husköpet är klart och "betatt". Sen lär nog min blogg väldigt mycke bestå av projektet "huset" :). Ska försöka att inte tråka ut er tappra läsare allt för mycke, men ger er iallafall en varning.

När man nu befunnit sej i typ 24 timmar i samma byggnad börjar man bli rätt rastlös och uttråkad, framför allt min iller. Jag har ju trotts allt haft turen att kunna gå ut och vill som jag önskat...Hon fick för en stund sen lämna vårt rum för en farlig/roliga utfärd på stan samt undersökning av hotellets lobby. Där träffade hon många människor som ville klappa och fråga en massa saker. Huntricket säger jag bara, vad är det i jämförelse med illertricket.

Så nu ligger lilla Busan och jag i sängen och busar/ kelar...tror min lilla bebsa är på väg att somna här brevid mej. Det tar på krafterna att flytta, undersöka nya områden och vara social med en massa människor...Själva ska jag nog gå ner och tigga mej en kopp kaffe och sen hjälpa till med renovering av nattkluben. Nått måste man ju sysselsätta sej med när ting som städning, matlagning, disk ej ingår i ens vardagssysselsättning något mera :). För tillfället, och de tillfället ska jag verkligen ta vara på...För jag vet hur mycke lådor jag har att sätta tänderna i på måndag..Oj,Oj...nu börjar allt bara kännas roligt, roliiigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar