måndag 16 mars 2009

Husägare!!

Då har man skrapat ihop en stor bunt vuxenpoäng idag och skrivit på köpekontrakt för hus. Jag har bråkat klart med min hyresvärd och fick igenom alla min krav. Bråken och sökandet är över. Det känns så skönt att veta vart mitt liv ska ta vägen!

jag är så glad, samtidigt är jag pirrigt nervös/förväntans full...
Detta ska bli en spännande era i mitt liv. Om 2 veckor flyttar jag in! Här går det undan, man är juh den virvelvind man alltid vart!!

Sen återstår bara renovering av huset, och taget från alla husägare munnar "man blir aldrig färdig med ett hus" så har jag ju verkligen ett livstids projekt att se fram emot!!

Nu ska jag bara gå omkring och le resten av dagen :)

2 kommentarer:

  1. Grattis husägare!
    Gu va kul. Vart ligger det? Hur ser det ut? Nu får du berätta allt och snart måste jag komma och hälsa på dig...

    SvaraRadera
  2. Det finns bilder på facebook om du vill se :)

    SvaraRadera