söndag 8 mars 2009

Dagens fynd...

Dagens fynd under sängen idag var : en stycke duk från vardagsrumsbordet, en stycke helosantub (som nu och föralltid är märkt med en massa bit hål från sylvassa vapyrtänder)en tändare + en pandabjrön...

Vart hittar hon allt min lilla hustjuv?! Som ni läser har Bus vart i farten igen. Förövrigt har hon bosatt sej i min ena garderob (städgarderoben) där hon bäddat till sej en mysig säng av alla mina städtrasor. Har sovit helt själv de senaste nätter, och det är inte alls så mysigt. Att en nallebjörn eller en kille(som min mor föreslog) skulle ersätte hennes varma pälsbeklädda kropp är idagens läge helt otänkbar.

Utöver detta har helgen inte haft så många spännade inslag då jag jobbat och det känns som vilken vanlig vardag som helst. Min vän Helena som jag ej träffat på flera månader var dock förbi igår och uppdaterade mej om hennes liv, och jag, henne om mitt såklart. Hon "tvingade" mej se melodifestivalen, så nu har hon besvarat alla mina frågor om årets omgång av denna happening. Så nu kan jag inför främmande folk låtsas vara riktigt inne på området och samhällsfokuserad..haha:)
Konstaterade att lilli och sussie gav mej vibbar av åttiotalet med deras bidrag - Gimmie, gimmie, gimmie.

Om en god ande idag skulle få ge mej tre saker så vore detta
-Ett nytt älskat hem
-Hälsa och välbefinnande, detta inkluderar stor lycka.
-Mer kärlek bland folket

Återkommer nästa vecka :)
-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar