tisdag 13 januari 2009

Fråga

Jag fick en fråga idag:- ska du inte blogga något idag?!

Rätt gulligt att någon verkligen läser min blogg å verkar vilja ha mer...Men jag har verkligen ingen lust, eller ork eller ide om något till någon blogg. Jag blev verkligen skit lat idag när jag kommit hem efter jobbet och ett gympass...käka..å fastnade sen frmför tv:n, såg en massa värdelösa program och lyckades efter 3 timmar ta mej till duschen! Vilken prestation va?! Jag som annars brukar ha problem att sitta still om jag ej är bakis, sjuk eller totalt utarbetad. Är inget av detta just nu. Men idag lyckades jag verkligen!!

Men vad gör man inte för sina få blogg fans?!?! Klart man klickar på logga in, nytt inlägg och börjar knappa ner en massa menlösa ord och en enkel spårig monolog som har ett helt ointressant innehåll.

Jag kände själv att mina 2 första bloggar var BRA. Hade ju tänkt bibehålla en något så när halv kul reflekterande eftertänksam blogg. Tredje gången gillt blev liksom helt totalt VÄRDELÖST!!

Men...för att avsluta det hela inlägget med lite hjärna och hjärta ska jag ge er fin liten dikt.

Gå inte framför mej,
jag kanske inte kan följa dej.
Gå inte bakom mej,
jag kanske inte kan leda dej
Gå bara brevid mej,
och var min bästa vän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar