torsdag 4 november 2010

I brist på annat...

I brist på annat så som; energi, ork, lust, inspiration, vilja, ...Så kommer jag på att jag har ju en Blogg. Att den aldrig används av mig sista tiden är ju en annan femma. så lat och slö liggandes på soffan kom jag på den brilijanta iden att jag borde skriva några rader här :) Och om vad?! Om hur lat och slö jag är idag. Att tanken på en skön kvällsprommis slog mig, men jag tog mig aldrig upp ur soffan.

Alla mina grejer på nedreplan står just nu i mitt vardagsrums. Det ser förjävligt ut....spis, diskmaskin, kyl/frys mattor i högar och blä - jag tror allt detta tog min sista energiklick när jag kom in genom ytterdörren idag. Men vet ni vad det positiva i allt detta är? Jag får en ny snygg matta i kök och hall imorgon. Och JA. jag har anlitat en hantverkare - vilket lyx va?! fast iofs så slet jag ju ut den gammla mattan själv + lister. å jag kommer att sätta in nya golvlister själv...Fast kanske med en hjälpande hand :)

Nu är jag nog minsan för lat för å skriva nå mer.

Lev väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar