måndag 22 november 2010

Vilken Helg!!

Måndag kväll, långt ifrån utvilad efter helgens bravader. Men vilken helg!! Trevliga människor man jobbar med - Dom bästa! Annars skulle man nog inte orka kliva upp relativt tidigt på lördag morgon med vetskapen om att kommande natt inte kommer innehålla många timmars sömn, vetskapen om att man kommer vara väldigt trött söndagen, att sviter lär ligga kvar på måndag.

Många skratt, många minnen som lär leva kvar. Skoj!

Söndagskvällen den lugnaste och mysigaste på länge. Man var ju inte direkt pigg när man kom hem. :) Pigg i själne från alla skratt i sånna fall.

Inser att jag har en lång och rolig vecka framför mig. Första advent på söndag, kan ni förstå? Imorgon ska operation "julpynta hotto" påbröjas, med en liten inköpsresa. sen ska jag försöka få förberett så mycke som möjligt under veckan ¨får att hinna få den härliga julstämningen klar till årets första juklbord :)

Hur ska jag hinna med att jula mitt eget hem?! har ju inte ens ett möblera1t kök...
Nå ska iaf försöka få mer sömn den här veckan än förra. Jag börjar bli riktigt trögtänkt pga av för lite sömn nu känns det som. Jag hatar när hjärnan går på halvfart. Men det kanske ger med sig efter natten.

Men just nu överlever jag på skrattet, för ni har väl hört att:

"Ett gott skratt förlänger livet"

Men en lite bättre, lite mera okänt ordspråk:

"Du frågar vad jag skrattar åt lille vän? Jag skrattar för att jag lever, helt enkelt"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar