torsdag 28 maj 2009

Till Salu

Ska idag, mitt i allt ståhej, försöka att här på min offentliga sida sälja bort mitt liv inkl. min mobil telefon. Det känns alldeles för jobbigt just nu och byts gärna ut mot ett stillsammare leverne. Mobilen fungerar utmärk, enda problemet idag är att den ringer alldels för ofta och det är viktiga samtal som man ej kan ignorera.

Bud?!

Annars så har veckan bestått av jobb + övertid...Tog tag i alla papper och ringa runt viktiga samtal. Jobb + övertid...gjort världens finaste jordgubbsland på min gård. Tackar min syster för plantorna. Jobb + övertid....städning av mitt hus. Han titta på tv . Behöver jag tillägga att sömnkontot står på minus?! Idag är min lediga dag, så passade på att jobba endast 11 timmar. Har även ledig dag imorgon, och ska jobba. Sen kommer mit liv bestå av jobb, jobb, jobb i enbart 7 dagar till. Sen kan jag jubla över att helgen äntligen är här...

I helgen ska det iallafall ske. Häcken! Den måste ner i helgen. Så enkelt är det. hur jag ska kunna hinna och lösa det problemet återstår att se. Sen om ett år när jag fyller 30 kanske jag har tid att baka en tårta på min födelsedag.

Känner mej milt sagt trött idag. Härligt med sovmorgon imorgon. Ska verkligen ta vara på den.

"over and come"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar