måndag 6 juli 2009

6 Konstateranden

Jag konstaterar följande:
(som absolut inte har något med SEX att göra, siffran sex är bara så bra att jag vill använda den så ofta det är möjligt i mitt liv. Och den sista raden får ni verkligen tolka precis hur ni vill, men det gör ni nog ändå utan min tillåtelse eller ej)


1. Jag lider av tidsbrist, så bloggen blir minst sagt lidande
2. Min handled värker, men nu återstår bara 12,5% av mardrömms tapeterna att riva ner
3. Uppdateringar om Norrköpingresan blev aldrig av - men det var skit skoj!
4. Min To-do lista är lång och dagarna få
5. Snart är det SEMESTER
6. Nu måste jag duscha bort allt tapetdamm från min kropp, om jag ska orka jobba hårt imorgon så att jag verkligen kan ta semester 2 dagar tidigare än beräknat

*Over and Out*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar